HATI


Assalamualaikum Bakal Jodoh,

Sudikah awak sehidup semati dengan saya ?

Sudikah awak terima kebaikan dan kelemahan saya ?

Sudikah awak bekerja sepenuh masa dengan saya ?

Sudikah awak menjalani susah dan senang saya ?

Sudikah awak terima diri saya seadanya ?

Sudikah awak makan apa yang saya masak ? even tak sesedap chefwan punya ?

Sudikah awak setia dengan saya sepanjang masa ?

Sudikah awak pujuk saya jika saya merajuk ?

Sudikah awak tidak membuat saya cemburu bila awak dengan perempuan lain ?

Sudikah awak sentiasa mengingati saya ?

Sudikah awak jadi bahu saya dan membantu saya mengangkat semua bebanan saya ?

Sudikah awak dodoikan saya ketika saya hendak tidur ?

Sudikah awak membawa saya ke jalan yang lurus dan diredhai ?

Sudikah awak bercakap dengan saya setiap masa dan waktu ?

Sudikah awak memaafkan saya atas semua kesalahan saya ?

Sudikah awak menemani saya even sesaat pun *melampau* ?

Sudikah awak jadi yang terbaik untuk saya ?

Sudikah awak menggunakan kemanjaan awak terhadap saya seorang *Muntah*  ?


Sudikah awak mengangkat saya jika saya jatuh even saya berat *Kuang asam* ?


Sudikah awak gembira bila saya gembira dan sedih bila saya sedih ?


Sudikah awak jadi yang terakhir untuk saya ?


Sudikah awak jadi yang terindah dalam hidup saya ?


Sudikah awak mengahwini saya ? Eh eh. *K ni Over* 

*Okay tamat* *Langgar pintu* Haha

Dear Anak Incik Mahyudin, sudikah awak buat semua ni untuk saya ?

:)


*Ayat gua sendiri okay, no copycat* *Ludah* *Bye*

No comments: