Malam.

Assalamualaikum and hello semua. Okay malam ni aku serious because of me takda mood. Haih macam macam lah. Now dah nak dekat pukul lima pagi and mata tak boleh tutup dah. Sobsob. Takda sapa nak teman saya ke? *Nada sedih* Pangggg sekali please. Mengada. Okay, now taktau nak update pasal hape. But taktau kenapa tangan aku yg manja ni nak jugak tulis entri even merepek. See.. Eh eh kalau rasa entri saya ni merepek. Sila jangan baca *Amaran keras*

Malam ni sunyi je. Abah and abang pun dah tidur after bola habis. Haih seram sejuk ni. Ahhh whatever. Forever Alone mmg cam gini. Eh Qama, kau tak payah nak poreber Alone sgt la haha. Sabar jelahhhh.

Kadang kadang dalam hidup ni kita tak pernah bersyukur kan ? Walaupun hidup kita dah cukup sempurna sedangkan orang yang lebih teruk hidupnya pun bersyukur. Aku bersyukur dapat hidup dalam keadaan bersederhana ni. Aku hidup dalam banyak kekuatan. Aku ada mak ayah aku, Aku ada Abang and Adik aku. Walaupun aku dalam keluarga selalu kena buli tapi tak apa aku kan Kakak. So.. aku selalu mengalah. Hee, sbb aku tahu tu cara dorang tunjuk kan sayang dorang kat aku. Even aku selalu gaduh dengan Abang and Adik aku tapi aku sangat sayang dorang. Terutama Abah kalau aku cakap nak itu ini. Dia mesti akan berusaha nak dapatkan benda tu untuk aku even dia terpaksa bersusah payah. Eh tapi aku selalu cakap tak payah but dia still nak belikan. And mama pun dia selalu berkongsi cerita dengan aku. Even pasal benda kecik pun aku akan bagitau dia. Ngada bukan ? Ahhh suka hati lah. Aku dilahirkan sebagai seorang Anak perempuan dalam keluarga. Mama kata anak baru 3 orang dah macam 12 orang sebab mulut aku bising haha. *Malu*

And aku juga ada kawan kawan. Sepupu sepapat. And orang yang penting dalam hidup kita.

Adik adik ingat okay pepatah ni

"Cinta bukan bererti mencintai seseorang yang sempurna tapi bagaimana mencintai seseorang yang tidak sempurna dengan cara yang sempurna"

Okay enaf lah kan, membebel banyak dah ni. Tadi kata takda idea. Sekali amik kau panjang aku tulis haha.

Sekian terima kasih. And lebiu :*


No comments: