Story loryy.

Assalamualaikum and Hello :)
Okay now saya sebagai pengerusi kelas kesihatan pendidikan khas. Eh. Kemon la Qama, Now takda masa nak bergurau. Matang pleaseeee haha. Ahh abaikan gua. Kalau taknak baca entri gua ni gua mintak jasa baik sila tutup. Yeee sila tutup. Kan gua dah agak lu mesti nak jugak baca kan? Sweetnya haha. Auw *Gaya pondan* Okay, Cakap pasal sempurna kan ? Mesti korang carik gf yang cantik ? And bf yang engsem ? Eh kemon la. Kan kan ? Hew hew. Untunglah Untunglah. 

Okay, now nak cerita lah kan. Kalau kita nak bf ni kita tidak semestinya cari yang sempurna tapi cukuplah dengan sifat sifat yang dapat membimbing kita ke arah yang lebih positif not negatif. 

Okay gua faham, biasalah darah muda. Jiwa memberontak sana sini. Sama lah macam gua, gua pun pernah buat mogok takmau makan duduk dalam bilik kurungkan diri tunggu Abah gua pujuk. Ahhh itu normal. Itu normal ? 

Okayy now bila dah jauh dari Keluarga and pada masa tu lah kita baru rasa ahhh menyesalnya aku dok jauh jauh ni. Makan pun mcm kais pagi makan pagi. Kais petang makan petang. Kais malam makan kaki. Eh lain bunyiknya kan ? Ahhh abaikan. 

Okay bersambung dengan pasal sempurna. Untunglah pada perempuan yang cantik, kurus and tinggi. Eh sapa taknak kan ? kalau aku pun aku nak. Tapi sedih baka aku baka kecik molek. Eh tolong baca sekali lagi molek okay ? Haha. Kesian kat bf aku kalau dapat aku *sapa bf aku angkat tangan* Haha. Ada ke orang nak gua ? Nampak ayat gua taching haha. Sebab.. gua tak sesempurna mcm perempuan lain. Huwaaaa. Eh, tapi gua cukup bersyukur sebab gua masih boleh hidup. Alhamdulillah :)

Saya dengan ini mengakui tinggi saya 153cm and berat saya 45 kg. Sila gelak gua pendek and gemuk. K gua redha k gua redha k gua redha ! ahhh redha lah ni *sambil cover lap air mata* Haha. Gedik ahhh. serious, gua redha :)

Kepada yang terasa yang bergelar sang arjuna *Over*
Sapa makan burger daging special terasa specialnya haha

Hayati ayat ni pleaseeee..


"Awak kena faham saya tak sesempurna yang awak mahukan. Tapi... Kan lebih sempurna kalau awak terima ketidak sempurnaan saya ini :)"


Eh.... Ada lagi story. Harini best woooo gua banyak shoping hew hew. Tapi kita tak macam awok awok beli barang branded branded. Kita cukup lah dengan kemampuan kita. Eh, kalau awak agak agak ade lebih duit tu bak mai lah share haha. K bongoksss. 

And... Kepada mama terima kasih bawak kita jalan harini best gila woooo. Thanks for the KfC and cheezy wedges *betul ke gua eje ni*. Ahhhh ngam la gua suka gila babissss haha. Oppssssss. Tak elok tak elok. K cukup. Sekian terima kasih.

Ehem brader, Ni ayat gua. Gua sangat benci copycat and dituduh copycat. Waklu ! sekian.

No comments: